Friday, March 22, 2013

koristamispuhkusele

Võtan puhkuse! 
(Nagu poleks ma seda juba pool aastat tagasi otsustavalt teinud??? :))
 Võtan "vaibaheegelduspuhkuse"... ja sellenimeline puhkus on minu puhul küll esmakordne!
 Kaks kuud sihikindlat tegutsemist. Tulemuseks kaheksa vaipa (või matti...?).
 Olen väga rahul! 
Sain oma kaotsiläinud käsitööhuvi tagasi. Veelgi enam... Nautisin kogu protsessi! 
Loomulikult kavatsen seda ka edaspidi nautida. 
Kuid hetkel vaatan läbi talvemustade akende kevadesse ja olen otsustanud alustada puhastusteenuse pakkumisega. 
Omas kodus.  
(Seda ametit soovitati mulle teatud kohas teatud isiku poolt... Minu küsimuse peale, et ehk peaksin eelnevalt mingi spetsiaalse koolituse läbima, arvati, et sobin niisama ka küll... Järelikult võin julgelt suurpuhastuse ette võtta :))
 Loosung võiks kõlada: "Lihavõteteks kaunis kodu!!!" 
Et see aga liiga kättesaamatuks või ülejõukäivalt hirmutavaks ei osutuks, kõlbaks ka tagasihoidlikum loosung:
 "Tee pool, kui sa tervet ei jõua!!!" 

No comments:

Post a Comment