Friday, July 12, 2013

kaks kolmandata...?

Kui sa oled kahel korral metsa sattudes just murakatele peale juhtunud, 
võiks arvata, et see sünnib ka kolmandat korda...? 
Tundub, et see reegel sellel suvel meie puhul enam ei kehti :)
 Murakate aeg on limiteeritud!!!  
Korjasime täisvalminud mesiseid marju veel eile hommikul vara. 
Vatamata rõõmsale avastusele, et olime leidnud järgmise rikkaliku saagikoha, 
saime aru, et ülejäänud murakad jäävad meist maha raba iluks või putukatele maiuseks. 
Kolmandat korjamist nad tervena välja ei kannata.... :(

Kuna tagasihoidlikus on voorus :) 
kiitlen ainult viie liitri vastvalminud murakamoosiga!
 Kaunist suve :)

3 comments:

  1. no mari on ilus (eriti sinu fotodel :)), aga murakas on mamm, mis minule jääb läägeks /läilaks/.
    aga sina oled tubli, kas niimoodi haige käpaga läksid nüüd veel marju korjama?

    ReplyDelete
  2. Teisest fotost moosikleepsude printe... :)

    ReplyDelete
  3. Marmelaad,
    murakas ehk kaarel on esimene mari, mille korjamisel mind metsa kaasa võeti. Neljane olin. Ja marjast ei pidanud lugu ma siis kindlasti mitte:) Piiride avanemise ajal olid lahetagused sõbrad need, kes "lakkalikööri" kinkisid ja see oli ikka tase!!! Ja Norras ei saanud me telkida enne, kui murakad olid külje alt ära korjatud. Tõin nad koju kaasa ja tegin ise napsu.
    Igasugu juustude kaaslaseks on murakamoos tegija! Selles olen küll kindel.
    Minu haige käpp paraneb ja mul oli metsas korvikandja kaasas, kes ka sama ajaloo on läbinud ;)
    Tänan muretsemast :)

    Marika,
    mis see maksta võiks??? :)

    ReplyDelete