Saturday, February 2, 2013

"...vaadake, see on meie Armas Eesti Isamaa..." vol.1

(Inspiratsioon filmist "Väike reekviem suupillile" (E.Vetemaa, V. Käsper, V. Maak)) 
Haige olemise ainus mõnu on see, et kui juba natike parem on võid ikka veel voodis vedeleda ja teha asju, milleks tervena oleks nagu häbi aega raisata. Näiteks sorteerida vanu ajakirju, otsida kogutud toiduretseptide hulgast neid, mida võiks varsti-varsti läbi katsetada, vaadata fotoalbumeid või nende tänapäevaseid virtuaalseid variante, meenutades möödunut
Võid vahtida aknast välja või siis lakke ja unistada sellest, mis tulemas. 
Ja kõik küsivad: "Kuidas sul läheb...?" :)

2 comments:

  1. Kuidas sul läheb?
    Nüüd on minu kord vanu ajakirju sorteerida. Kas sa paned tähele suurt vahet, kui tööl käid on piinlik ja ebamugav haige olla, südametunnistus hakkab piinama...???
    Mul täna piinab!
    Mäletan saia :)

    ReplyDelete
  2. marika, mul täna (kolmapäeval) piinab ainult tervis.
    Viies päev palavikus ja kogu keha on täiesti kurnatud. Ja ajakirjad, raamatud on mitmes päev unustatud. Parim, mis toimib on uni ja vahepeal soe tee.
    Mingisugune kohusetunne poleks suutnud mind tänase seisuga voodit töö vastu vahetama sundinud. Aga ma tean, mis on südametunnistus ja olen igasugu "ületusi" korraldanud.
    Pole viga, küll me kevadeks terved oleme!

    ReplyDelete