Thursday, December 20, 2012

jõulujutt, vol.1

Kui enamus neist, kellele jõul midagi erilist tähendab
 alustavad oma ümbruse kaunistamist näiteks oksakeste, pärjakeste, küünalde või päkapikukujukeste väljapanekuga, 
siis mina, kes ma esimest korda oma maakodus pikemalt kohaneda püüan
 alustasin hoopiski mööbli sissetoomise- ja väljaviimisega. 
Nüüdsest on meie pisikeses toas üks voodi vähem.
 Mis iseenesest paneb mind veidike muretsema, sest kaks lisa- magamiskohta on ju samuti kaotatud.
 See eest tuli meie koju ajalooline riidekapp, mis tulevikus peaks mahutama kõik majapidamises laokil olevad rõivad! 
Kuid kapi suurimaks väärtuseks on see, et ta on ainus asi või ese minu isa lapsepõlvekodust, mis meil kunagi üldse olemas on olnud. 
Täna ei tea mina ega ilmselt ka tädipoeg, kes selle väärtusliku kingituse meile edasi pärandas, kas selle kapiga tulid kaasa ka kõik esivanemate vaimud. 
Ja kui, siis kuidas me sel juhul üheskoos hakkame saame.
 Esialgu paneb mind mõtlema asjaolu, et kui ma nüüd otsustan kapile  putukatõrjet teha, ning teda seest ja väljast pritsima hakkan, 
siis:
 kas putukamürk võiks ka vaimukestele mõjuda?
 Ja kuidas?

No comments:

Post a Comment