Monday, January 7, 2013

... ja koolist...

"Miks sa koolis ei käi?" küsis Arthur ja üritas piipu põlema panna. "Käin küll," ütlesin mina. 
"Ah, jäta nüüd, vastas tema, "mitte kuigi tihti." 
"Pole vaja," ütlesin ma. "Ma õpin siin kõik selgeks, mis tarvis, merel ja metsas - kuidas midagi meisterdada. Ma oskan moosi keeta ja ma oskan metsast söögiseeni otsida."...
..."Mulle lihtsalt ei meeldi koolis. Ma ei meeldi teistele ja see on kurb,"  ütlesin ma. 
"Teistele meeldimine, mu kullake, on sama ületähtsustatud nagu suur riist," ütles ta kaugusesse vaadates, uppunud mõnda oma salajassa maailma. 
"Mis riist?" küsisin ma hetkeks segadusse sattudes. 
"Kui vana sa oled?" küsis ta. 
"Peaaegu kaksteist." 
Sarah Winman "Kui jumal oli jänes."

2 comments:

  1. Peab vist ka selle raamatu hankima :D

    ReplyDelete
  2. Marika,
    tere jälle!
    Raamat on varsti Sõle raamatukogus tagasi :)
    Tasub proovida, kui kannatad lugedes välja rõõmu, kurbuse, nalja, andekuse, ilu, roppuse...jne.

    ReplyDelete